top of page

Stadsexpeditie in Arnhem


In het kader van steden in transitie van Pakhuis de Zwijger worden er in verschillende steden stadsexpedities gehouden. Deze keer in Arnhem, waarbij de focus op leegstand van panden in de stad lag. De dag was gevuld met allerlei presentaties van initiatienemers van verschillende organisaties die iets met leegstand doen in de stad Arnhem. Van te voren had ik me er niet zo in verdiep dus ik was verrast door de aanpak, naar presentaties luisteren in plaatst van organisaties bij langsgaan. Er was wel een soort van rondleiding, maar dit was voornamelijk gericht om een indruk van de stad te geven en te verplaatsen naar een andere locatie om naar een presentatie te luisteren.

Aangezien ik nu meer gewend ben om bij organisaties langs te gaan en mee te helpen, was ik een beetje teleurgesteld. Gelukkig ben ik ook verrast door een aantal sprekers en projecten die er gaande zijn in Arnhem. Zeker de moeite waard om een keer een Sharingtour te organiseren. Het zou me bijvoorbeeld heel leuk lijken om een dag te helpen in de Presikhaaf bij motel Spatie, die organiseren allerlei evenementen voor de buurt

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
bottom of page